Anyagi jólét Hogyan keressünk pénzt? Mielőtt áttérnénk az üzleti lehetőségek taglalására, gondolkozzunk el azon az egyszerű dolgokon, hogy mi az, ami már van nekünk, és mit szeretnénk, ha lenne? ....Ha pénzt akar keresni Robert Kiyosaki a gazdag papa szerzője, Elmagyarázza a cash-flow négyszö segitségével, - miért érdemes egy Network marketing céggel együttműködni? - milyen értékeket rejt egy ilyen válalkozás? Az Ö mottója: "Vágj bele és éld azt az életstílust, amit mindig is élni akartál" A Tiens cég az embereknek két lehetőséget kínál fel (nem véletlen, hogy a Tiens cég szimbóluma a Szárnyas Oroszlán) az egyik szárnya a Szárnyas Oroszlánnak az egészségmegőrzés, a másik szárnya pedig a pénzszerzési lehetőség. Az üzleti életben az embereket 4 kategóriába sorolhatjuk: Az első kategóriája az embereknek azok, akik bérért, egy tulajdonos számára dolgoznak. Mit kapnak ezért? Garantált munkabért és fizetett szabadságot. Széles körben elterjedt vélemény, hogy ez egy biztonságos üzleti kategória. Valóban ennyire biztonságos üzleti kategória? Senki sem garantálhatja Önnek, hogy ez a munkahely egész életre megmarad. 40 - 45 évnyi munkaviszony nem garantálja, hogy tisztességes nyugdíjat kapunk. Jó, ha egészségesen érjük meg a nyugdíjkort, ellenkező esetben a nyugdíjból alig futja a gyógyszerekre. Vagyis, az első kategóriába tartozóak korlátozott, általában kis fizetéssel rendelkeznek, általában kevés a szabadidejük, mert kénytelenek idejüket pénzért eladni, annak ellenére, hogy életünkben a legértékesebb dolog- az idő! Gondolom, hogy egyetértenek velem, ez történik, amikor az első szektorba tartozunk, vagyis bérért dolgozunk E Munkabér B Rendszer S Saját üzlet I Befektetők Az emberek második kategóriáját az S szektor képviseli. Ők azok, akik a saját üzletüket építik, a saját erejüket, pénzüket fektetik bele. Mindenki tudja, hogy ezt a kategóriát vállalkozóknak hívjuk. Ez az üzlet addig nyereséges, amíg minden idejét és figyelmét ennek szenteli az üzletember. Amint leáll az üzletember, eltűnik a nyeresége is. A harmadik B kategóriába azok tartoznak, akik képesek egy olyan rendszerbe foglalt üzletet felépíteni, amelyben mások tudását, erőfeszítéseit, befektetéseit hasznosítják. Vitathatatlanul ez már egy nagy üzlet, óriási tőkével. A pénzáramlás negyedik, I kategóriájába tartoznak azok a befektetők, akiknek annyi a pénze, hogy nem is kell dolgozniuk, meg tudnak élni a befektetéseikből járó kamatokból. Van egy olyan mondás, hogy "a szegények eladják pénzért a szabadidejüket, a gazdagok pedig pénzért vásárolnak szabadidőt!". A 3-4 szektor képviselőinek sok a pénze és sok a szabadideje is. Nem tudom, hogy mi a foglalkozásuk, milyen üzlettel foglalkoznak? Melyik szektorba szeretnének tartozni? Remélem, hogy az I szektorba, ugyanúgy, mint én is! Ide viszont lehetetlen bekerülni az S és B szektorok nélkül! Itt arról lesz szó, hogy kisebb befektetésekkel hogyan építsünk olyan üzletet, amelynek segítségével folyamatosan növekvő bevételekre tehetünk szert. A Bevételek 7 típusa: Tegyük fel magunknak a kérdést:"Ki a világ legfontosabb embere?" - Az Ön tanítója? Az ország elnöke? Persze, hogy mindenkinek sajátmaga a legfontosabb! Ha pedig Önről van szó, akkor az üzlet is Önnel kell, hogy kezdődjön. De ahhoz, hogy elkezdhessük az üzletet, szükség van valakire, aki el tudja magyarázni Önnek az üzletet, be tudja mutatni! Ez az Ön szponzora. Miért éppen Ő tud beszélni a cégről? Azért, mert a szponzor együttműködik a CÉGGEL (amely termékekkel látja el), részt vesz a KÉPZÉSI RENDSZERBEN, (ahol megtanulja azt, hogy hogyan érje el a kitűzött céljait, biztosítva hozzá a szükséges üzleti eszközöket). Más szóval, ez az üzlet a 4 fél együttműködésével valósul meg. Milyen üzletről is van szó? Ez egy információ-átadáson alapuló üzlet! Tudjuk, hogy manapság hatalmas mennyiségű áru fekszik az üzletek polcain, jelenleg a fő gazdasági problémát nem a termék előállítása jelenti, hanem annak eljuttatása a fogyasztóhoz. A termék eljuttatásának egyik módszere a kiskereskedelem. De eközben az áru ára a százszorosára növekszik, mivel óriási összegeket kell a közvetítőkre költeni. Ezeknek a kiadásoknak legnagyobb részét a reklámok teszik ki ( tudják-e például, hogy a tv-reklámok egy percnyi műsorideje is milliós nagyságrendű kiadás?) Mi alternatív megoldást ajánlunk a termék eljuttatására a Termelőtől a Fogyasztóig, amikor is kiiktatjuk a közvetítőket. Hogyan is működik az az információs üzlet, amelyet más szóval többszintű, azaz multilevel marketingnek hívnak? Ez a rendszer a kiiktatja azokat a láncszemeket, amelyekre nincs szükség. Csak egyetlen egy láncszem marad meg, az Értékesítő. Kit is nevezünk Értékesítőnek? - Az Értékesítő a cég érdekeinek a képviselője. Az áru hálózaton keresztüli értékesítése mindenkinek előnyös: a Fogyasztónak, az Értékesítőnek, a Termelőnek is. A Tiens céggel dolgozunk együtt, a Cég története részben megtudhatják, hogy egy világhirű céggel dolgozunk együtt, amely most tört be az európai piacra, de már komoly eredményekkel dicsekedhet. A statisztika szerint, ahol megjelenik a Tiens, mindenütt rövid idő alatt hatalmas eredményeket ér el. Magyarok előtt még sohasem nyílt meg ilyen lehetőség! Egy nagyszerű cég részére építünk fogyasztói hálózatot. A Tiens cég megajándékozza az emberiséget az ősi kínai-tibeti orvostudomány egyedülálló receptjeivel. A Tiens úgyszintén egyedülálló üzleti lehetőséget és marketing-tervet biztosít Önöknek. A Tiens üzlet 7 fajta bevételhez juttatja Önt: Amikor belép a cégbe, hozzájut az első bevételhez - ez a kiskereskedelmi és nagykereskedelmi ár közötti árrés (25%). Ebbe az üzletbe tetszőleges mennyiségű munkatársat hívhat meg, de vegyünk egy konkrét példát, amikor is 4 munkatársat hív meg. Ekkor hozzájut a másik bevételi forráshoz is - a közvetlen jutalékhoz (amely 5%-tól 43% -ig terjed, és a közvetlenül beléptetett munkatárs vásárlásai után kapjuk). A harmadik bevételi forrás. Ezt akkor kapja, amikor az Ön által beléptetett 4 munkatárs lemásolja a munkamódszerét, és például újabb 4 munkatársat von be a hálózatba. Ezt a bevételi forrást közvetett hálózati jutaléknak hívjuk ( 4%-tól 38%-ig terjed, és az Ön struktúrájának értékesítési összforgalmából számítják ki). Van egy fontos dolog! Miért olyan egyedülálló ez az üzlet? A tradícionális üzletben a tapasztalat és tudás közvetítése fokozott harchoz vezethet a konkurenciával, itt viszont ellenkezőleg, ennek eredményeként a negyedik bevételi forráshoz is hozzájuthat- a vezetői jutalékhoz! Ezt akkor kapja meg, ha vezetőket sikerül felnevelnie, olyanokat, mint Önmaga(1%-ot fizetnek ezért a forgalomból ). Ezekből a bevételi forrásokból Ön hatalmas összegekhez juthat, de a cég még itt sem áll le, amikor is 3 további bevételi forrást ajánl fel Önnek. 5. Ajándékok! Ebben az üzletben a sikeres munkát kápráztató aján- dékokkal honorálják! Milyen ajándékokkal? Például : turistautakkal a világ különböző országaiba, luxusautókkal, yachtokkal, magánrepülőgépekkel, házprojektekkel. 6. Prémiumok és Tiszteletreméltó címek! Az értékesítőknek a sikeres munkájukért Tiszteletreméltó címeket ítélnek meg, negyedéves prémiumokat fizetnek. (Ezeket más néven jogdíjnak is szoktuk hívni!) 7. A hetedik bevételi forrás az üzletben -a részvények! Azok az értékesítők, akik egy megadott szintet elérnek, jogot szereznek arra, hogy a cég társtulajdonosaivá válhassanak, Tiens részvényeket vásárolhatnak. Ez a passzív jövedelem, ami örökölhető. Ez az a forrás, ahonnan az állandó jövedelme származik. A marketing tervünknek megvannak a következő egyedülálló előnyei: - Nincs havi kötelező vásárlás. - Göngyölített forgalom, - Az elért szintek megmaradnak, független attól, hogy az ember továbbdolgozik, avagy sem, de ha folytatja, még feljebb jut. - A nemzetközi statisztika szerint a Tiensnél a jogdíjat átlagban 2-3 év alatt érik el. - A Tiensnél nagyon könnyű nemzetközi értékesítővé válni.